پمپ آب جتي ابارا AGA 1.00 ML

فروشگاه اينترنتي ويدفكتور در زمينه فروش انواع پمپ كارواش فعاليت دارد.

پمپ آب جتي ابارا AGA 1.00 ML

۱۶ بازديد

معرفي  شركت توليد كننده پمپ آب ابارا

 

پمپ آب AGA: شركت بزرگ ژاپني ابارا، يكي از توليدكنندگان موفق در صنعت توليد پمپ آب است. اين برند از سال 1912 با توسعه خطوط توليد خود در اروپا، آمريكاي شمالي،جنوبي و حتي آسيا در مدت نزديك به صد سال به يكي از بزرگترين توليدكنندگان پمپ آب AGA در جهان تبديل شده است. كيفيت، كارآيي، قابليت اطمينان و قيمت مناسب از مشخصه هاي بارز اين برند به شمار مي آيد.

EBARA|شركت ابارا

پمپ آب سري AGA

پمپ سانتريفوژ AGA ساخت كشور ايتاليا از نوع خودمكش جتي تك پروانه است كه براي پمپ كردن مايعات و سيال هاي غير خورنده و تميز مناسب است. پمپ هاي آب سري AGA, با توجه به طراحي جديد، نوآورانه و بسيار دقيق خود از كارآيي و راندمان بالايي برخورداراند. كيفيت ساخت و مواد اوليه مرغوب, امتياز عمده آن به شمار مي آيد.  پوسته موتور از جنس آلومينيوم است كه باعث افزايش تبادل حرارتي الكتروموتور مي شود. كلاس عايقي موتور F است كه حداكثر تا حرارت 155 سانتي گراد را تحمل مي كند.

مشخصات عمومي پمپ AGA 1.00 ML

آببند (سيل) مكانيكي مورد استفاده در اين نوع پمپ  از جنس سراميك، كربن وNBR  است. اين پمپ را مي توان براي تأمين فشار آب جهت مصارف مسكوني و ساختمان هاي چند طبقه ( حداكثر تراكم شش طبقه  با حداكثر 6 واحد  )كه نياز به آبدهي متوسط دارند، استفاده نمود. همچنين مي توان براي افزايش فشار آب در كاربردهاي كشاورزي ( آبياري تحت فشار ) و كاربردهاي صنعتي مطابق با مشخصات و منحني عملكرد پمپ استفاده نمود. از مشخصه هاي مهم اين نوع پمپ مي توان به فشار بالاي آن اشاره كرد. پمپ آب AGA با توجه به كيفت بالا و قيمت مناسب جزء گزينه هاي مناسب براي منازل و آپارتمان هاي مسكوني است.

اين پمپ با گارانتي 18 ماهه خدمات پس از فروش ده ساله،به نوبه خود در ايران،منحصر به فرد است.

مشخصات فني پمپ AGA 1.00 ML

اين پمپ آب AGA 1.00 ML تكفاز، داراي حداكثر فشار ( هد) 47.5 متر  و بيشترين آبدهي ( دبي) 3.6 متر مكعب در ساعت بوده و حداكثر دماي مجاز سيال 45 درجه سانتيگراد است. سايز دهانه ورودي و خروجي پمپ AGA 1.00 ML حدود 1 اينچ است. جريان نامي پمپ در شرايط كاركرد نرمال پمپ 5.5 آمپر است كه با توجه به عملكرد پمپ AGA 1.00 ML بر اساس منحني ممكن است بيشتر يا كمتر شود.

پمپ 1.00 AGA M

 اين پمپ مجهز به شير هواگيري برنجي است كه به راحتي باز و بسته مي شود، از ديگر مزيت هاي اين پمپ, پيچ برنجي تخليه بدنه است كه در صورت  يخ زدگي  و هواي سرد ,امكان تخليه سيال  را به كاربر مي دهد. جنس پايه آن در بخش جلويي چدن و  در بخش انتهايي پلاستيك بوده و به منظور جلوگيري از نفوذ آب به جعبه ترمينال, از گلند براي ورود كابل به جعبه ترمينال استفاده شده است . موتور آن داراي رده حفاظتي IP44 بوده و پروانه اي از جنس پلاستيك فشرده براي توان هاي  (AGA 0.60- 0.75- 1.00 ) و از جنس برنج براي بقيه مدل ها دارد.

براي مشاهده محصول كليك كنيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.